poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wywiad z Finn Balorem na temat "Bullet Club"

Aby zobaczyć kliknij >>czytaj dalej<<

Na stronie WWE.com znalazł się wywiad z Finn Balor'em na temat pogłosek o dołączeniu gwiazd New Japan Pro Wrestling do WWE a dokładnie AJ Stylesa, Doc Gallowsa, Karl Andersona oraz Shinsuke Nakamury. Cały wywiad znajdziecie pod tym linkiem a tutaj przedstawię wam najważniejsze punkty.

WWE: Czy plotki o ich dołączeniu są prawdziwe?
FINN BALOR: Im więcej czytam informacji na ten temat tym bardziej jestem podekscytowany. Mają dołączyć faceci z Bullet Club a zwłaszcza Karl Anderson, który jest moim najlepszym przyjacielem poza ringiem i wielokrotnie udzielał mi przydatnych informacji, które zaprowadziły mnie do kariery w NXT i WWE. Myślę, że mając przyjaciół wokół na pewno miałbym łatwiej ale nie mogę dać 100% pewności, że to się stanie...

WWE: Czego WWE może się spodziewać po dołączeniu takich talentów?
FINN BALOR: Półtora roku temu ja, Kevin Owens i Hideo Itami przybyliśmy razem do NXT i narobiliśmy trochę szumu co z pewnością stworzyło specjalny czas w NXT. Myślę, że w ciągu najbliższych miesięcy po dołączeniu tych czterech zawodników popularność NXT będzie jeszcze większa. Nakamura jest jednym z najbardziej charyzmatycznych zawodników na tej planecie. Gallows i Anderson są jednym z najlepszych tag teamów świata. Machine Gun (Karl Anderson) moim zdaniem jest najbardziej niedocenianym wrestlerem na naszej planecie. Fakt, że ostatnio jest bardzo popularny w mediach i się cieszę z tego ale jestem również rozczarowany, że dzieje się to dopiero teraz a nie 10 lat temu jak po raz pierwszy się z nim poznałem. Reputacja AJ Stylesa mówi sama za siebie. On jest jednym z najlepszych zawodników na świecie. Myślę, że następne kilka miesięcy może zmienić pro wrestling na następnie 10 lat.

WWE: Jeśli Bullet Club pojawiłby się na RAW to byłbyś z nimi?
FINN BALOR: Cóż, jestem szczęśliwy w NXT. Jestem dumny, że to ja jestem mistrzem oraz jestem dumny ze swojego rozwoju i doświadczeniu jakie zdobyłem w NXT w ciągu ostatniego roku. Jestem bardzo ambitny, chcę być w miejscu w którym występuje najwięcej kontrowersji i skupia się największą uwagę mediów. Dokonałem tego samego zarówno w Japonii jak i w NXT. Być może w przyszłości jeśli Bullet Club pojawiłby się na Monday Night RAW to nie widziałbym lepszego sposobu na swój debiut niż u boku najlepszych przyjaciół.

Zobacz również:
Wyniki tapingów NXT na styczeń/luty 2016
WWE nagrało kolejne cztery odcinki NXT, podczas jednego z nich wystąpił NXT Champion Finn Balor...czytaj dalej

Finn Balor na temat dołączenia gwiazd NJPW
Finn Balor po wycieknięciu informacji o dołączeniu gwiazd NJPW, czyli AJ Styles'a, Doc Gallows'a, Karl Andersona i Shinsuke Nakamury do WWE wstawił...czytaj dalej
Paige Polska
W ramach rozszerzenia współpracy z Paige Polska będziemy wstawiać tu linki do ich niektórych postów. Pod tym linkiem znajdziecie Dream Match w którym Paige zmierzyła się z Maryse...czytaj dalej

2 komentarze:

  1. A Ty co myślisz o tych "plotkach"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że są prawdziwe i wkrótce zobaczymy debiut zawodników z Bullet Club :)

      Usuń

 
Blogger Templates