środa, 16 grudnia 2015

Wywiad "The Kevin Gill Show" z Finn Balor'em

Aby zobaczyć kliknij >>czytaj dalej<<

NXT Champion Finn Balor celu promocji NXT w Wielkiej Brytanii udzielił ostatnio wywiadu dla The Kevin Gill Show. Oto najważniejsze wątki:

- Co czułeś przy przejściu z NJPW do NXT?
Japonia była niesamowitym rozdziałem w moim życiu. Powiem szczerze, że nie za chętnie opuszczałem Japonię, nawet wiedząc, że zmierzam do NXT. Mimo to mogę powiedzieć, że była to moja najlepsza decyzja jaką kiedykolwiek podjąłem. Jestem tu tylko 14 miesięcy a każdy mnie już zna.

- Co powiesz o tworzeniu twojego wejścia Demona?
Dla mnie była to metoda prób i błędów. Jestem przekonania, że nie można zaplanować sztuki, nie można z góry zaplanować co zamierzasz zrobić... musisz to po prostu czuć w danej chwili. Duży wkład nad wejściem miał Triple H i Road Dogg. Ogólnie tworzenie takiego wejścia to ogromny wysiłek.

- Jak utrzymujesz pozytywne nastawienie psychiczne?
Czasami po prostu trzeba zrobić krok do tyłu i przyjrzeć się dokładnie krajobrazowi. NXT to aktualnie bardzo konkurencyjne miejsce, ponieważ zmagają się tutaj jedni z najlepszych wrestlerów świata. Obecnie naprawdę silnym tag teamem jest Chad Gable i Jason Jordan, którzy w ostatnim czasie pokazali ogromny wzrost umiejętności. Wszyscy dążymy do tego samego, do bycia kimś wyjątkowym w NXT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates